0513 - 462 280H. Ringenoldusstrjitte 1, 8401 PV Gorredijkdirectie.detreffer@comprix.nl

De Treffer is de school, in Gorredijk, die je in beweging brengt! We hebben een splinternieuwe beweegschool in het centrum van Gorredijk.

Een "treffer" is een mooi schot, maar staat ook voor een dichter die een mooie zin weet op te schrijven. Of een kind wat een bladzijde schrijft, zonder dat de pen lekt. Onze schoolnaam, De Treffer, staat voor dingen die lukken en het bijbehorende gevoel wat je erbij krijgt als iets lukt.
Vaak maak je een treffer niet in je eentje, er is goede voorbereiding voor nodig, oefening en samenwerking.
De Treffer staat ook voor ontmoeting. We treffen elkaar dagelijks, we zijn een mini-maatschappij vol verschillen. We hebben allemaal een andere achtergrond, maar vormen samen toch een mooi geheel en voelen ons verbonden met elkaar. We hebben het met elkaar getroffen!
Op De Treffer wordt ieder kind gestimuleerd om zichzelf te zijn door, naast de benodigde lesstof, ruimte te bieden voor beweging, spelen, sporten en buiten zijn, eigen grenzen leren kennen, authenticiteit ontwikkelen, gelukkig zijn, op weg naar zelfredzaamheid.
Ieder kind wordt gezien, vanuit zijn/haar eigen wereld, met de focus op gezonder, socialer en gelukkiger.
Onze school is een wereld in het klein, een veilige omgeving met een open karakter waar onze kinderen bewegend leren en ontdekken hoe de ‘grote wereld’ in elkaar zit. Waar fouten maken mag en problemen op een vreedzame manier worden opgelost. Waar kinderen hun eigen pad laten zoeken en vinden, in een veilige- natuurlijke omgeving. We geven het kind vertrouwen en bieden handvatten om zelfredzaamheid te ontwikkelen op cognitief en vooral ook sociaal gebied kinderen iets leren, maakt ons gelukkig.

De leukste manier om kennis met onze school te om langs te komen. U bent van harte welkom om een kennismaking en rondleiding op school te krijgen. Hiervoor kunt u ons bellen of mailen met directeur@basisschooldetreffer.nl.

Wij werken met socialschools. Bent u ouder van school en wilt u zich registreren? Klik dan op het logo hieronder. Zodra u bent aangemeld, mist u niks meer van school en bent u van alles op de hoogte! Al een account? Via deze knop kunt u ook inloggen.